Friday, April 27, 2012

Pikk paus

Nüüd on blogimisele sisse tulnud päris suur paus. Ei tulegi kohe meeldegi, et mis viimasel ajal tehtud on saanud. Kõige suurem ja põnevust tekitavam sündmus oli selle kuu jooksul võibolla minu haiglas käik. 2 nädalat tagasi ühel neljapäeva hommikul kirjutati mind siis haiglasse sisse, et põlvele uuringuid teha. Palat oli siis nelja voodi, mitme suure kapi ja telekaga. Mul oli kolm toredat palatikaaslast, ühega neist hakkas kohe algusest kohe hästi klappima. Sättisin ennast voodisse, olin enda arvutis ja ootasin, et mõni arst siis tuleks. Paari tunni pärast siis tuligi, käisin ultrahelis ja mingiaeg tulidi minult verd ka võtma. Haiglad on üks mu suurimaid hirme, seega kui päeval lõpuks mu arst sinna tuli, siis hakkasin teda paluma, et ta mind koju ööseks laseks. Lõpuks suutsin ta siis nõusse saada ja tegelikult hiilisingi haiglast isegi varem välja, kui arst lubas. Reede hommikul olin uuesti täpselt kell kaheksa oma palatis tagasi ja nüüd oli palatis ka veel üks tüdruk. Seega igav mul seltskonna poolest ei olnud, kuid siiski ööseks poleks ma suutnud jääda sinna. Reede hommikul kui sööma läksin, siis ausalt öeldes, see oli üks kohutavamaid toite, mis ma söönud olen. Aga see selleks, vahepeal kärutasin palatikaaslast alla R-kioskisse ja ostsime maiustusi nii palju, et pärast süda paha. Reede lõunal suutsin ennast uuesti haiglast välja rääkida. Eelmine nädal käisin ilusti koolis, aga eelmisel laupäeval ärkasin üles täiesti haigena, seega puudusin koolist neli päeva ja alles täna(reedel) tulin uuesti kooli. Kurk on mul siiani täiesti punane ja valulik ja nina on nii kinni, et vahepeal on täitsa hingamisraskused. Eks see ole siis sellest, et siin nädal tagasi olid nii soojad ilmad, et me istusime staadionil ainult pusade väel. Mina ise kahjus enam jalgpalli taguda ei saa, aga sellegi poolest selle seltskonnaga istun staadionil ikka. Haiglas siis avastati põlves äge liigesepõletik ja paremas põlves on ka vesi sees, tänu sellele on mul selle veerandi lõpuni kehalise vabastus. Rohkem selliseid suuri ja meeletuid sündmusi mul pole olnudki, seega ilusat kevadet teile! 

No comments:

Post a Comment