Friday, March 30, 2012

Vaheaeg ja kool

      Eelmine nädal oli meil siis kooli vaheaeg. 17.märts toimusid mu kodukohas mängud ( Koonga mängud). Toimus siis Koonga kooli koolimajas ja õhtul oli baaris siis bändiga pidu. Hommikul läksin juba kella kümnest koolimajja ja kuni õhtul vist peaaegu seitsmeni välja olin seal. Terve see päev koosnes seal siis võrkpallist, ergomeetrist, pinksist ja sangpommiest. Võisteldi siis omavahel, mina küll osa ei võtnud aga olin siis kaasaelaja. Vaheaeg üldiselt läks lihtsalt kohutavalt kiiresti, üritasin ennast koguaeg pooleks jagada kõige vahel, et jõuda erinevate sõbrannade juurde ja vahepeal kodus ka olla. Niiet igapäevane värk oligi nii, et ärkasin üles, olin kodus, siis läksin välja ja vahepeal käisin võibolla kodus ka. Neljapäeval läksin arsti juurde, sest see põlvevalu oli juba kohutav. Samal õhtul oli mõnusa seltskonnaga tuttava juures ja jäin sõbranna juurde ööseks. Reede hommikul kiirustasin arsti juurde verd andma. Tükk aega otsis veeni, aga ei proovind. Igaksjuhuks siis proovis vasakust käest seda võtta, aga seal ei leidnud ka veeni üles, seega surkis seda kätt niisama. Käsi suri täiesti ära ja päris valus oli. Helistasin siis ruttu emale ja viis mind haiglasse vereproovi andma. Seal võeti siis paremast käest ja saadi ilusti 4topsi täit verd. Niiet õhtul olid mõlemad veenid lillad.
     Selle vaheaja jooksul ma lihtsalt sõin hiiglama palju jäätist. Igapäev sõin jäätist sõbrannaga või emaga. Nii hea oli. Esmaspäevast hakkas jälle meil siis kool. Õhtuti olin arvutis, õues ja lugesin kohustuslikku kirjandust. See kella keeramine, mis nädalavahetusel oli, oli lihtsalt kohutav. See ajas mu une kõik nii sassi, et kooli hommikutel olin nagu zombi. Esmaspäeval magasin ainult 5h, järgmistel päevadel 6h, aga minu jaosk on seda ikka liiga vähe. Nüüd juba hakkan sellesse sisse harjuma ja täna on ju reede, niiet saan jälle kaks hommikut kaua magada :)

No comments:

Post a Comment