Friday, March 16, 2012

Õppetöö ja kevad vaheaeg

     Päris tihti vaatan tegelikult enda ekooli, aga no kordagi pole pidanud pettuma. Enamus ained on ikka neljade ja viite seisus ja leian et 7.klassi kohta on see päris hea. Tunnen et enamus ained lähevad ikka järjest raskemaks eriti veel; matemaatika, loodusõpetus, geograafia ja saksa keel. Nendes ainetes tunnen ma vahepeal sellist ebakindlust, et ma ei saa lihtsalt aru, aga siiamaale olen hakkama saanud ja neljad ja viied saan ikka. Kooli alguse poole hakkasid vahepeal hinded alla minema, aga nüüd on jälle kõik päris korras. Vahepeal tunnen, et koormus tuleb liiga suur peale, kõige selle õppimisega. Aga iga viie päeva järel on ka kaks päeva, kus saan nii kaua magada, kui soovin. Ja kui keegi selle võimaluse ka ära rikub, siis on enesetunne päris halb.
      Informaatika mulle meeldib, sest tegelt siit saab kõike kasulikku teada ja enamusi asju võib nagu reaalselt ka vaja minna, mitte ei õpi me tühja. Tunniga olen rahul, sest iga tund teeme me erinevaid asju( blogi täiendamine ja siis veel need videote tegemine jne).

No comments:

Post a Comment