Friday, March 2, 2012

Viimase aja tegemised

     Viimased kaks nädalat on olund kuidagi jube kiire. Pole olnud küll eriti vabaaega, kus saaks lihtsalt kodus pikutada, telekat vaadata ja pannkooke süüa. Kooli hommikutest pole mõtet rääkida, siis olen nagu peata kana. Lõpuks kui koju uuesti jõuan, siis vahetan kiirelt riided, õpin ja söön ning lähen välja. Õhtul jõuan koju, olen internetis, õpin veel ja käin pesemas. Nädalavahetustel ärkan üles, lähen arvutisse ja toon endale süüa. Siis jõuab keegi mulle juba helistada ja tahab kokku saada. Seega kas tuleb keegi tuleb minu juurde või lähen ise välja. Laupäeva õhtuti jõuan ma päris hilja koju alles, sest olen sõpradega koos. Pühapäeval ärkan, käin pesemas, söön ema tehtud pannkooke ja õpin natuke ja siis uuesti õue. Telekat ei vaata ma üldse, sest kunagi pole aega, et niisama pikutada eriti, ikka mingid koolitööd või midagi. Kõige rohkem igatsen ma seda, et ma ei saa oma õega suhelda, kes Austraalias elab hetkel. On kaks varjanti, kui tema on üleval, siis meie lähme magama juba ja kui meie oleme üleval lähvad nemad magama. See ajavahe on kohutav. Midagi suurejoonelist pole rohkem teinud, aga nüüd veel jõuab. Eile võtsin julguse kokku ja käisin tegin nabaneedi endale ja pühapäeval on mul sünnipäev. Järgmine nädalavahetus on mu sõbrannal ja kahel heal sõbral sünnipäev ja ülejärgmine nädalavahetus on Koonga mängud. Ma ei jõua lihtsalt seda ära oodata. Need on siis mu viimase aja tegemised :)

1 comment:

  1. Päris hea lugu, ainult mõned kirjavead on sisse lipsanud ja teksti oleks võinud kuidagi liigendada või olulisemat esile tuua.

    ReplyDelete